butafooria

see kuidagi läks nii, et asendades asendajat sattusin lavale. kokku seitse päeva.
no lisaks on veel garderoobid ja mõned trepid ka, kaasa arvatud need, mida mööda teatrikülastajad tulevad.

etsiis koristan.

ja otsustavaks ‘jah’ sõna ütlemisel ei saanud mitte rahateenimise võimalus, vaid see, et mul oli lihtsalt kuradima igav .. nii üleüldse .. ja juba mõnda aega. tahtsin Midagi Muud. võisiis noh Midagigi .. aga sel esimesel hommikul kell seitse bussipeatuses külmetades, magamata nagu ma olin, jälle, ja vihma ju ka loomulikult sadas, siis ma mõtlesin küll, et kui tobe üks inimene olla saab .. üks vanainimene, kes oma ellu põnevust otsib, ostab bingo pileti. punkt.

aga nüüd ma siis koristan.

seal ühes etenduses loobitakse haagissuvilat märja turvasega. no hommikuks on see kenasti ära kuivanud, kraabid aga seintelt ja mujalt kokku, käid aga harja ja lapiga üle ja läheb aga jälle .. suvila ise on vineerist, kõigub ja nagiseb, kui seal sees toimetada.

butafooria

teatris on seda muidugi palju.

 

nagu ka minu IgaPäevaElus ..

 

About hetkes

täna on See Päev:)
Rubriigid: tuulelaulud ja lood. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

